O choben balién que retó a ros dioses e bosó un alto pre.
Una d’ as istorias d’ a mitolochia más quiestas por yo ye ra lechenda d’ Ícaro.
Ícaro estió un presonache d'a mitolochía griega que se fazió famoso por a suya trachica istoria. Fillo de Dédalo, Ícaro retó ras leis d'a naturaleza en pretar a bolar con alas feitas de plumas e zera. Manimenos, a suya fachenda lo lebó a amanar-se masiau a ro sol, que redetió as suyas alas e fazió que s’estalapizase enta ro mar Egeo.
A suya istoria mos aduya a recosirar os periglos d’a fateza e falta de ficanzia.
Ícaro , fillo de Dédalo, un ábil artesán e arquiteuto, retó a ros dioses prebando d’ amanar-se a ro sol en o suyo bolito, lueñes d’ a tierra e d’ o mar, con unas alas feitas por o suyo pai, qui las n’ eba diseñato e construyito emplegando plumas d'aus e zera d'abellas. O espezial d'istas alas yera que podeban bolar. Ícaro s’embrecó en una pinganetera fuyida chunto a ro suyo pai dende ro labirinto d’ o Minotauro , an se bi trobaban encletatos por orden d’ o rei Minos. Ta escapar d'a gayola , Ícaro aprendió cómo fer serbir as alas correutamén e ra suya abelidá ta bolar se fazió en a suya mayor fortaleza. Manimenos, o suyo pai le albirtió que no bolase masiau amán d'o sol, ya que ra calor redetiría ra zera e ferba que ras alas se desfesen. Tot e con ixo , Ícaro se dixó lebar por a emozión de bolar e puyó cada begata más entalto. Tanimientres puyaba en l'aire, o choben se sentiba libre de raso ; pero ro suyo ego e angruzia lo leboron a bosar un alto pre: boló masiau zerca d'o sol e os dioses, beyendo a suya gosadía, dezidioron castigar-lo. A calor d'o sol reditió a zera d’ as suyas alas e Ícaro s’ espaldó capuzando-se en o mar,e perdió ra bida, trobando asinas o suyo trachico final.
Ista istoria nos contrimuestra como a ormino l’ argüello ye eszesivo e que ye importán respetar as buegas imposatas por os dioses. O destín trachico d'Ícaro fa onra ta albertir d’ os efeutos que puede carriar una angluzia sinde mesura.
A lechenda ha estato remerada e recontata a lo largo d'os sieglos como albertenzia d'os periglos de no respetar ixo que ros dioses desinan.
¿Cuálo ye ro significato simbolico d'a istoria d'Ícaro en a mitolochía griega?
¿Alcaso l’ ambizión sin de mesura e l'afán por trencar barracalas, por biesar mugas, por tener una esperenzia única estioron a suya perdición, por no poder controlar adecuadamén e sucumbir a ras consecuencias?
O bolito d'Ícaro represienta o deseyo umano d'alcanzar nuebas alturas e esplorar territorios esconoxitos, a nuestra nezesidá innata de superar as nuestras limitazions e buscar a libertá e ra independenzia. Ícaro ye un simbolo d'audazia e ambizión.
A cayedura d'Ícaro mos fa memoria d’ a importanzia d'a moderazión, d’o equilibrio e d’ a conoixenzia d'os nuestros limites. Simboliza ras consecuenzias de l'arroganzia e ro eszeso de confitanza. Mos contrimuestra que l'estinto umano d'adubir os nuestros suenios cal que siga acompañato de bella dosis de prudenzia e autoconoiximiento. A suya trachedia mos conbida a reflesionar sobre ras nuestras metas e a pensar que, anque podamos aspirar a grans logros, perén cal que azeutemos umilmén o nuestro puesto en l'uniberso. Asinas, a istoria d'Ícaro contina transmitindo a suya ensiñanza atemporal.
Contino tos meto enristres por si tos fan goyo u onra
As Metamorfosis ,Metamorphoseis, en latín; del griego μεταμόρφωσις
O testo clasico más conoxito an trobamos ista historia ye As Metamorfosis d’ Ovidius , libro VIII, 183 – 259.
https://www.thelatinlibrary.com/ovid/ovid.met8.shtml
A bersión d'Obidio d'o mito d'Ícaro influyió en a tradizión mitolochica d'a literatura anglesa en os escritos de Chaucer, Marlowe, Shakespeare, Milton e Joyce entre d’ atros.
En a iconografía bi ha una buena ripa d’ obras. Aquí metemos un enristre.
En a mosica autual también ye un tema recurrén . Aquí metemos bels enristres de temas mosicals de trazas esferens.
E mesmo en bella zinta :
Esperanza, Bombolona de Propio
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